
حجة الاسلام امجد میگویند:در مجلس عقدی در حضور مقام ولای ولاء[آقای خامنه ای]به ایشان عرض کردم :"دبستانی[شعر] بخوانم ،یا دبیرستانی،یا دانشگاهی،یا فوق دانشگاهی؟"فرمودند:"بخوانید "گفتم:شاعری در مرحله دبستانی گفته است:چورسی به طور سینا اَرِنِی مگو تو بگذرکه نیرزد این تمنی به جواب لَن تَرانیشاعری در مرحله دبیرستانی سروده است:چورسی به طور سینا اَرِنِی بگو تو مگذرچه خوش است از او جوابی چه تری چه لَن تَرانیودیگری در مقامی بالاتر سروده است :اَرِنِی کسی بگوید که تورا ندیده باشدتو که بامنی همیشه چه جواب لَ...
ادامه مطلب